Crna Gora na virtuelnoj turističkoj berzi u Londonu

 Crna Gora na virtuelnoj turističkoj berzi u Londonu

Foto:sharemontenegro.me

Na međunarodnoj turističkoj berzi „World Travel Market“, koja je održana minule sedmice  u Londonu, virtuelno, predstavila se Turistička organizacija Crne Gore. Putem distribucije deset tematskih saopštenja britanskim medijima promovisali su više destinacija britanskim medijima.

-Britanski „The Telegraph“ u članku „Razlozi za radovanje putovanjima u 2021.“, kao prvu destinaciju navodi Crnu Goru, posebno naglašavajući značaj otvaranja luksuznog rizorta „One&Only“, prvog u Evropi.

Rizort “One&Only” sa nestrpljenjem iščekuje proljeće 2021. Do sada je ova grupacija ograničavala svoje hotele sa pet zvjezdica na Aziju, Afriku, Australiju i Meksiko. Ali, u Evropi će debitovati u martu, osam mjeseci kasnije od planiranog, kada se na crnogorskom primorju otvara i rizort Portonovi, u Herceg Novom. Jedno od obilježja hotela biće i restoran Giorgio Locatelli.

Pored „Telegraph“-a, predstavnici Nacionalne turističke organizacije Crne Gore održali su preko 60 sastanaka sa predstavnicima uticajnih globalnih medija među kojima su BBC Global, Discovery, Travel Zoo, kao i sa predstavnicima vodećih britanskih medija uopšte: The Independent, The Guardian, Daliy Mail, i onih specijalizovanih za oblast turizma kao što su: National Geographic Traveller, Culture Trip, Wanderlust, Travel Bulletin, Metro, Globetrender, Globetrotter TV, Selling Travel, Travel Weekly, Luxury Travel Intelligence, Travel Trade Gazette, GoNomad Travel i drugi, piše u saopštenju NTO .

Imajući u vidu da se  tržište Velike Britanije ubraja u  red prioritetnih tržišta za Crnu Goru, NTO CG planira dalje PR aktivnosti na ovom tržištu u narednom periodu u cilju održavanja imidža i privlačenja britanskih turista kada se steknu uslovi za putovanja.

Avatar

Dubravka Perović

Pročitajte još