Turistička ponuda Kotora putem društvenih mreža

 Turistička ponuda Kotora putem društvenih mreža

Od početka godine u Kotoru trenutno se odmara 258 turista. Skoro još toliko u gradu je bilo od početka godine. Ipak, to je za 37 % manje u odnosu na isti dan prošle godine.

Kao i u susjednoj, novskoj, opštini gosti najviše biraju privatni smještaj. Tek njih 18 izabralo je hotel. Najbrojniji su iz Rusije, 33 odsto, duplo manje je iz Srbije-16.7 % , iz BiH 11.84 %,Kosova  5 % i  4 % iz SAD-a, saopštili su iz TO Kotor.

Prošla godina bila je pogubna za turizam ne samo kod nas, već i svijetu. Kotor je u godini za nama zabilježio  oko 85 % manje dolazaka turista. U privatnom smještaju boravilo je oko 15.000 turista.

Crna Gora je trenutno među zemaljama u kojima je pad prihoda od turizma preko 80%. Ograničenja putovanja između zemalja koja su bila tokom 2020. uvedena kao epidemiološki odgovor na pandemiju koronavirusa kao i stalna nesigurnost izazvana samom pandemijom  i dalje jako pogađaju turizam.

I TO Kotor će kao i Nacionalna turistička organizacija promociju za predstojeću sezonu organizovati putem društvenih mreža. Ciljna tržišta su Srbija, BiH, Makedonija, Hrvatska, Velika Britanija i Irska, Poljska, Austrija, Italija, Njemačka, Francuska, Španija, Rusija i Skandinavske zemlje.

Optimizam za dobro ljeto uliva i to što se Kotor našao na listi 20 najboljih Evropskih destinacija. a biće promovisan u magazinima Forbes, National Geographic, Conde Nast Traveler.  

Glasanje za najbolju Evropsku destinaciju je počelo 20. januara i traje do 10. februara, a glasa se putem linka www.vote.ebdest.in.

Avatar

Portal Kotor

Pročitajte još